Comenius večstransko šolsko partnerstvo
Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti, ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.
Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).
V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.
Vodja projektnega tima je Urška Repinc.
Comenius |
Šolsko matematično tekmovanje
V četrtek, 21. 3. 2024 je potekalo šolsko tekmovanje v znanju matematike – Kenguru. Tekmovali so 204-je učenci od 1. do 9. razreda.
Priznanja na šolskem tekmovanju prejmejo naslednji učenci:
- razred: Ajda Jensterle, Olga Sabatuš, Nuša Čufer, Tom Bizjak Kološa, Zarja Pretnar, Lenka Gogala, Tobija Kalita, Leon Odar, Martin Stare, Filip Hodnik, Jaka Odar, Meta Podbevšek, Pia Povalej, Gaja Šporar
- razred: Ožbej Zupanc, Lan Bertoncelj, Pia Fajfar, Jurij Mencinger, Mark Ian Zalokar Arh, Larisa Zorman Smodiš, Tjaša Žvab, Lara Preželj, Ana Iskra, Ana Oblak, Nataša Ogrin, Tereza Rožič, Nik Zupan, Patrik Žerovc
- razred: Juš Čufer, Ema Pirc, Lucija Soklič, Taša Sodja, Iva Jagnjić, Bor Jakopič, Cene Resman, Marjeta Sodja, Luna Šurc, Dunja Zupanc, Viva Rozman
- razred: Hana Langus, Matevž Zupanc, Brina Zalokar Arh, Nika Žvan, Zala Ravnik, Lorik Hoxha, Vid Ostović, Anastazija Korošec
- razred: Mija Čufer, Jernej Sodja, Ruj Osenjak, Matej Franjić, Leon Vončina, Štefan Sodja
- razred: Neža Ravnik, Karlina Dobravec, Anže Podjed, Anja Sodja, Lara Arh, Julija Valjavec, Lenart Markič, Jaka Ravnik
- razred: Ožbej Vid Sodja, Nik Koren, Matija Rožič, Žana Rijavec
- razred: Ana Rožič, Lucija Cvetek, Daša Gumzej
- razred: Tajda Arh, Gaber Jurkovič, Lev Krkoč, Voranc Markič, Ela Markelj, Neža Habjan, Andrej Komar
Vsem iskreno čestitamo za dosežene rezultate,
učiteljice matematike
Matematični vikend
V petek, 10. maja in soboto, 11. maja 2024 smo se z učenci 6. in 7. razredov, ki obiskujejo dodatni pouk matematike, družili z vrstniki iz osnovne šole Bistrica. Preko različnih aktivnosti smo matematiko postavili v življenjsko okolje in jo povezali z gospodinjstvom, športom, finančno in bralno pismenostjo. V petkovem popoldnevu in sobotnem dopoldnevu smo bili matematični detektivi, kuharji – mladi šefi, finančni strokovnjaki, športni in jogijski navdušenci ter pravi mladi filmofili. Najbolj zabavno je bilo seveda spanje v spalnih vrečah na blazinah v šolski avli. Stkali in obnovili smo nove in stare prijateljske vezi, ki jih bomo ponovno preverili in obudili ob koncu šolanja.
Monika Zupanc
Prihod iz ŠVN – 4. razred
Prihod četrtošolcev iz ŠVN bo ob 15.05 pred šolo.
10. maj Svetovni dan gibanja in 15. maj Mednarodni dan družin
Ob svetovnem dnevu gibanja vam želimo razgiban svetovni dan gibanja.
Četrtošolci v ŠVN – 4. dan
Zjutraj smo se odpravili na pohod, na koncu pa nas je čakala najboljša nagrada – krof! Kako hitro smo jih zmazali! Po gradnji prenočišča za Perkmandlca smo zakurili še ogenj, pokazali talente sobe in odplesali še v zadnjo noč. Še malo pa bomo nazaj doma 🙂
Dobro mi je bilo, ko smo šli na krofe in ko zdaj plešemo. (Fatijon, 4.c)
Najboljši dan! Krofi in disko! (Nika, 4.c)
Hrana je super, najboljši pa so bili krofi! (Dora, 4.c)
Danes mi je bilo dobro, ker smo šli po krofe in ker zdaj plešemo. Tudi igre so mi bile všeč (Matevž, 4.c)
Krofi so top! Tudi sestavljanje hišk je bilo tud fajn (Žan, 4.c)
Najboljši mi je bil ples pa gradnja hišk (Vid, 4.c)
Ta večer je bil najboljši! (Hana, 4.c)
Ples mi je bil danes najboljši. (Urban, 4.c)