Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

eTWINNING PROJEKT IGRAJMO SE GLAGOLJICOM 3

eTWINNING PROJEKT IGRAJMO SE GLAGOLJICOM 3

V letošnjem šolskem letu z učenci 6. b razreda sodelujemo v eTwinning projektu Igrajmo se glagoljicom 3. K projektu so nas povabili  iz OŠ Jagode Truhelke iz Osijeka, ki so nas v lanskem šolskem letu obiskali v okviru projekta Erasmus. Namen projekta je ohranjanje glagoljaške kulturne dediščine, ki je prisotna tudi v našem prostoru. Učenci na kreativen način in s pomočjo digitalnih tehnologij spoznavajo pisavo, ki se je uporabljala v 9. stoletju za zapis besedil v slovanskem jeziku. Njen avtor je bizantinski misijonar Ciril, ki je skupaj z bratom Metodom širil vero med Slovani na Balkanskem polotoku. Učenci so risali in izbirali logo projekta, reševali anketo o poznavanju pisave ter izdelovali voščilnice za učence, ki sodelujejo v projektu. Do konca leta nas čaka še nekaj nalog, ki se jih že veselimo.

učiteljica Lucija Markelj Jensko

Kdor čaka, dočaka!

Kdor čaka, dočaka!

Dolgo smo čakali na primerno vremensko okno in na to, da v šoli ne bo drugih obveznosti. V petek 16. 2. 2024, so se za učence in učenke 6. in 7. razredov planeti končno poravnali do te mere, da smo lahko tudi zanje organizirali letošnji prvi zimski športni dan. Glede na slabo zimo prav veliko izbire niso imeli – smučali so lahko n Voglu ali Kozjem hrbtu, pohodniki pa so tako kot njihovi starejši kolegi odšli na Bled.

Smučarski delavci, ki se že celotno sezono borijo s pomanjkanjem snega, so proge še enkrat več dobro pripravili in na obeh smučiščih so se lahko naši smučarji dobro nasmučali v lepem, toplem, lahko bi rekli da že spomladanskem vremenu.

Prav takšno vreme so lahko uživali tudi naši pohodniki, ki so se z vlakom odpeljali proti Bledu. Tam so se najprej spustili proti veslaškemu centru in pot nadaljevali po »grajski« strani jezera vse do hotela Toplice, kjer so se usmerili proti Straži. Na vrh istoimenskega smučišča so se povzpeli po domiselno nadelani razgledni poti. Ko so pridobili potrebno višino, so pomalicali z razgledom na ljubljansko kotlino, pot pa jih je vodila tudi mimo druge razgledne točke, kjer se jim je odprl fantastičen pogled na blejsko jezero in proti Debeli peči. Preden so prišli nazaj do železniške postaje, jih je čakal še spust proti Mlinem in pot ob jezeru mimo Velike Zake proti veslaškemu centru, od koder jih je do železniške postaje ločil le še krajši vzpon.

Upamo, da bo zima še malo zamahnila z repom in bomo lahko na drugem zimskem športnem dnevu uživali v pravi zimski pravljici.

Avtor besedila: Nejc Pogačnik

Avtorja fotografij: Nejc Pogačnik in  Anita Zupanc

Srebrna trojica

Srebrna trojica

V mesecu decembru je potekalo že drugo matematično tekmovanje Razvedrilna matematika. Tekmovalo je 49 učencev od 6. do 9. razreda. Kar nekaj učencev se je pridno pripravljalo na to tekmovanje tudi v popoldanskem času, saj so se udeležili delavnic, ki smo jih pripravile mentorice.

Učenci, ki so prejeli bronasto priznanje na šolskem tekmovanju so:

  1. razred: Neža Ravnik, Brina Sodja, Nace Rožič, Anja Sodja in Niki Jenstrle
  2. razred: Nik Koren in Eva Habjan
  3. razred: Lucija Cvetek in Simon Selan
  4. razred: Tajda Arh, Neža Habjan, Tomaž Cvetek, Voranc Markič in Bor Korošec

Iskrene čestitke vsem tekmovalcem!

 

Neža Ravnik, Brina Sodja in Nik Koren pa so se uvrstili naprej na državno tekmovanje, ki je bilo 3. februarja na OŠ Jožeta Moškriča v Ljubljani. Prav vsi trije so se odlično spopadli z nalogami, kot so labirint na poliedru, vrtenje dvanajsterca, futošiki … in tako dosegli SREBRNO PRIZNANJE!

Iskrene čestitke Neži, Brini in Niku!

Mentorice: Katarina Dobravec, Monika Zupanc in Marjeta Dobravec

“Kaj lahko naredim, da ne zbolim?”

“Kaj lahko naredim, da ne zbolim?”

Na NIJZ so pripravili plakat, ki je namenjen predvsem otrokom in mladostnikom.                                            

Na plakatu  so na enostaven in prijazen način prikazani preventivni ukrepi, s katerimi lahko omejimo širjenje nalezljivih bolezni med ljudmi, ki se prenašajo z okuženimi kapljicami iz dihal.

Glede na to, da smo v obdobju, ko beležimo zelo povečano število kapljičnih nalezljivih bolezni, vas prosimo, da si navodila ogledate.

Na spletni strani so vam na voljo tudi vsebine s tematiko zdravega življenjskega sloga, moje okolje, nalezljive bolezni, nenalezljive bolezni…

Do vsebin lahko dostopate na povezavi: 

 https://nijz.si/obmocna-enota-novo-mesto/kaj-lahko-naredim-da-ne-zbolim/

Vodja zdrave šole: Maja Velički

Pustno rajanje

Pustno rajanje

Na pustni torek je v šoli zadišalo po pričakovanju in zabavi, predvsem pa je vzdušje zaživelo še bolj intenzivno 4. šolsko uro, ko so se vsi učenci zbrali v avli šole ter zaplesali in zapeli v ritmu norčij. Kot glavni organizatorji celotnega dogajanja so se izkazali učenci devetih razredov, ki so prevzeli odgovornost za vodenje, animacijo, glasbeno podlago, zagotavljanje varnosti, umetniško poslikavo obrazov, fotografiranje, …

Fotografiranje: Tomaž Cvetek in Nikolaj Ogrin

Arhivi

Orodna vrstica za dostopnost